Thursday, April 22, 2010

Bali Mendamaikan

kredit to pakcik google

aku terasa nak berehat panjang,nak restkan otak,
rehatkan minda yang makin tak stabil

.terasa ingin bercuti ke sini,sangatla best.
Lupakan sejenak masalah,dengan menikmati keindahan ciptaan Illahi

aku sangat teruja untuk ke Bali,dengarnya punyai pantai-pantai yang sangat cantik
Tapi bila gamaknya aku berpeluang untuk ke sana
Tak mungkin aku akan meninggalkan tugasan aku begitu sahaja
Owhh Tuhan,berikan aku ketenangan setenang pantai yang membiru
Seindah Sang Mentari ciptaanMu
Moga tahun depan aku ada peluang untuk ke sana!!
aku ingin melihat matahari terbenam
yang membuatkan kita berfikir sejenak
akan keindahan ciptaanNya
Menikmati pemandangan yang sungguh mendamaikanjiwa
seperti gambar ini...*sigh




4 comments:

Mario said...

mmg cantik ek...tapi mcm dah takut arr nak pegi sana...hehe

lemongrass55 said...

mario,weh jgn ckp mcm tu..haiyaaa..takut pulak bila hang ckp mcm 2,huhu

|arieza| said...

jom ar g bali.. leh carik nyah hahahahahaha *ehem ehem*

lemongrass55 said...

ape awak ni asyik ehem..ehem..haha..jom r..best nmpak tmpat tu,hahaha